No, onhan tässä tullu tehtyä vähän kaikenlaista

Niinhän ne sanoo, että suutarin lapsella ei ole kenkiä. Mitä mä oon nähnyt niin ainaskin mun tunteman suutarin lapsella on aina hienoimmat kengät, mutta käytettäköön tässä tätä anekdoottia todentamaan sitä, että kun tuossa keväällä vaihdoin työpaikkaa ja aloin tuottamaan sosiaalisen median sisältöjä asiakkailleni, niin omat tuotokset tyrehtyivät. Sitä kun roikkuu päivät feisbuukissa, rakentelee pinterest-tauluja ja muokkaa blogeja, ei oo enää niin kovin tuo oma bloggaus mielessä. Tai siis on se mielessä ollut, oon ottanut kivoja kuviakin, josko vaikka saisi jotain kirjoitettua, mutta mutta... no, nyt kuitenkin ajattelin hiukka ryhdistäytyä.

Kesällä tuli tehtyä kaiken näköistä kivaa. Kävin Pärnussa, Kreetalla, Tammerfesteillä ja Grillimaisteri-kisoissa. Grillimaisterista tuli himpskatti soikoon kuulkaas ihan voitto! Oon siis tämän vuoden Grillitieteiden Maisteri. Mulla on pokaali ja diplomi todisteena tästä. Huima ja mieleenpainuva seikkailu. Meitsi on siis tarjonnu ruokaa Hans Välimäelle, ja vielä saanu siitä kehujakin. Ei huano, sanos Jorma.

Jyväskylän osakilpailun voittajat: ihana Kretu ja minä
Vähäks väsyny, mutta onnellinen

Parasta tuon kisan voitossa oli sen pääpalkinto: kauan himoitsemani Big Green Egg-grilli. Tuolla on mieletöntä valmistaa ihan mitä vaan ruokaa. 

Minä ja mun muna


Olen tehnyt siinä kaikkea uunipuurosta pizzaan, ja palailenkin vielä näihin kokemuksiin tuonnempana. Nyt alan valmistautua Häihin sulhasten tapaan, tänään nimittäin juhlistetaan Tomin ja Joonaksen rakkautta isolla porukalla! 

Rakkaudentäytteistä lauantaita!

Kätevä Emäntä/Grilli Maisteri ;)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Harjoitus tekee... no, ainakin paremmaksi!

Briskettiä eli savustettua naudan rintaa

Ketoilijan laskiaispullaa